Inovativní firmy
Stovka firem se letos představí v Expo části největší české akce pro digitál a online byznys. Zastoupeni jsou nejvýraznější hráči v českém onlinu i tradičnější brandy jako Kaufland, PPF banka, UOL nebo DHL. Z online zástupců nebude chybět Seznam.cz, Base, Shoptet, Raynet, Děkovačka nebo Allegro. Celá akce vzniká i letos pod vedením týmu ze SmartEmailingu a hlavními partnery jsou tentokrát Base a Shoptet.
Koncentrace know-how
Czech On-line Expo i letos láká na největší koncentraci know-how. V programu najdete na stovku přednášek, které se dají rozdělit do 23 tematických summitů. Summity pokrývají všechny základní disciplíny jako Business Development, Brand, SEO nebo B2B. Nechybí ani Social Summit, E-mail Marketing, UX, PPC, CX, nebo Sales. Velký výběr je u přednášek z oblasti e-commerce, na programu je nejen E-shop Inspiration Summit od Shoptetu, ale i samostatný summit zaměřený na fenomén marketplaces. Na aktuální trendy reaguje i AI Summit, nebo Self Care Summit.
Odborné konzultace
Na akci je k dispozici konzultantská zóna s 15 odborníky. Za nimi se můžete v průběhu akce zastavit a nechat si poradit v oblasti, která vás ve vašem byznysu či práci trápí. Najdete zde experty na výkonnostní marketing, marketplaces, firemní procesy a řízení, péči o zákazníky nebo recruitment a další oblasti. Využijte této příležitosti a nechte si poradit, s čím potřebujete.
Networking
Czech On-line Expo je také ideální příležitost pro networking. Očekává se na 5 000 relevantních návštěvníků a i letos je hodně zastoupen C-level. Networkovat se dá kdekoli – ať už na stánku, mezi přednáškami, u kávy, v chilloutu, nebo na Afterparty, která se odehraje 26. 2. od 18 hodin přímo v areálu. Lístek na party je třeba koupit zvlášť, do sálu se totiž nevejdou všichni. Letos má akce i Warm up party, která proběhne v předvečer Czech On-line Expo, 25. 2., na Žižkově a pořádá ji E-commerce tools.
Livestream a záznamy
Letos je možné sledovat dění v jednom ze sálů na živém streamu. Dva dny, čtyři summity a 16 přednášek živě online. Když si koupíte livestream, přispějete na dobrou věc a nepřijdete třeba o přednášku ekonoma Tomáše Sedláčka, nebo jedné ze zakladatelek platformy Holky z marketingu, Anety Martinek. Výtěžek z livestreamu poputuje organizaci Moje plíce. Nemůžete dorazit, ale chcete vidět všechno? Mezi vstupenkami najdete možnost koupit si záznamy celé konference. Na jejich shlédnutí pak budete mít 6 měsíců.
Czech On-line Expo je největší událostí roku v českém digitálu a online byznysu a je ideální příležitostí pro všechny, kdo se chtějí vzdělávat, inspirovat, posunout své know-how nebo byznys a networkovat.